czwartek, 31 stycznia 2013

Bakłażan jak schabowy

 Jak widzieliście ostatnio robiłam sałatkę z bakłażanem, ale nie wykorzystałam całego. Reszta tak sobie leżała samotnie w lodówce, więc postanowiłam ją jakoś dobrze wykorzystać. Sposób prosty i szybki i najważniejsze smaczny. ( Posta napisałam kilka dni wcześniej, żeby nie było, że smażyłam zdechłego już bakłażana;) po prostu nie miałam skopiowanych zdjęć z aparatu i tak mi jakoś zeszło)


bakłażan
sól, pieprz
olej do smażenia
jajko
bułka tarta

 
Bakłażana kroimy w plastry. Solimy delikatnie i zostawiamy na chwilę. Po kilku minutach spłukujemy sól razem z goryczą, która znajdowała się w bakłażanie. Ponownie delikatnie oprószamy solą i pieprzem. Maczamy w rozbełtanym jajku i bułce tartej. Smażymy na oleju na rumiano.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz